Godt at vide

Traditioner i Vig

Der er faste traditioner som julestue for hele skolen, fastelavn (0.- 3.kl.) samt gallafest (7.-9. kl.)

Morgensang og morgenmotion

Hver mandag morgen starter dagen i indskolingen (0.- 3.kl.) med 5 min. morgensang i PLC hvor forældre er meget velkommen til at deltage.

Hver fredag er der fælles morgensamling for hele skolen, hvor vi også synger. Det er fra kl. 08:00-08:15.

Morgenmotion er skemalagt og foregår for indskolingen (0.- 3.kl.) fra 8.00-8.15 og for mellemtrinet samt udskolingen fra 7.55- 8.15.

Fælles for både motionsforløb og morgensang er, at det planlægges med glæden i centrum.

Samarbejde med eksterne udbydere/foreninger

Som et led i arbejdet med Åben Skole, er Vig skole i samarbejde med: FK Odsherred, Vig festival og vi er en del af foreningen Vig Fremtidens familie by. Skolen er involveret i aktiv by, Vig tennisklub, Vig gymnastikforening, Vig Familie by og er en del af den aktive byskov.

Ordensregler

Hos os har vi aftalt nogle regler, forventninger og værdier, som du kan læse mere om i skolens værdiregelsæt.

arktikel ang juniorklub_0.pdf

Shape Created with Sketch.